Chmura tagów

Polskienglish

Newsletter
Zapisz się !

 
  • PayPal
  • Przelewy24
  • MBANK Raty
  • Aktualnie klientów na stronie: 5
» Regulamin

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego magicznakartka.pl
 
 
I. Postanowienia ogólne
 
1. Serwis magicznakartka.pl jest prowadzony przez firmę:
 
Magiczna Kartka - Marta Krupa
ul. Plebiscytowa 8
40-035 Katowice
 
NIP: 646 269 92 85
REGON: 242782883
 
e-mail: sklep@magicznakartka.pl
tel. 502 914 850 (w godz. 11-19)

 
Adres korespondencyjny:
Magiczna Kartka
ul. Plebiscytowa 8
40-035 Katowice
 
konto: mBank
numer konta: 48 1140 2004 0000 3202 7414 7494
 
2. Sklep internetowy www.magicznakartka.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet. Wszystkie zamówienia są przyjmowane tylko przez stronę www.magicznakartka.pl
3. Ceny wyrażone w złotówkach dotyczą tylko klientów detalicznych z terenu Polski. Zakupy hurtowe z terenu Polski premiowane są odpowiednimi progami rabatów w zależności od wartości zamówienia (patrz pkt. II.4).
4. Klienci zagraniczni mogą dokonywać zakupów poprzez sklep tylko w przypadku przełączenia się sklepu na walutę euro. Jeśli system nie przełączy się na walutę euro (brak identyfikacji kraju) - prosimy o kontakt w sprawie ustalenia cen, płatności, sposobu naliczania VAT-u i przesyłki - przed rozpoczęciem zakupów.
5. Zawartość sklepu internetowego magicznakartka.pl nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a zatem złożenie zamówienia przez Klienta nie oznacza natychmiastowego zawarcia umowy. Klient wypełniając formularz zamówienia składa ofertę kupna określonego towaru.
6. Wszystkie produkty oferowane w sklepie magicznakartka.pl są fabrycznie nowe, zostały wyprodukowane w Polsce lub legalnie wprowadzone na teren Polski.
7. Ceny towarów znajdujących się w ofercie sklepu internetowego www.magicznakartka.pl wyrażone są w złotych polskich lub euro i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki.
8. Na wszystkie zakupione towary wystawiamy paragon lub (na życzenie klienta) fakturę VAT, o ile zostanie w zamówieniu podany numer NIP. Dokumenty te, potwierdzające zakup są dołączane do przesyłek.
9. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień tego Regulaminu.
10. Właściciel sklepu www.magicznakartka.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 883 o ochronie danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą klienci sklepu internetowego mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
 
II. Składanie zamówień
 
1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę tylko za pośrednictwem internetu, czyli poprzez stronę sklepu www.magicznakartka.pl. Nie realizujemy i nie przyjmujemy zamówień składanych drogą telefoniczną, ani poprzez e-mail. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12.00, w soboty oraz w niedziele i święta, najczęściej rozpatrywane są kolejnego dnia roboczego. Zamówienia klienta są realizowane w ciągu 2-4 dni roboczych, po wpłynięciu należności na konto.
Realizacja zamówień może się wydłużyć do 7-14 dni roboczych, jeżeli zamówienia dotyczą dużych akcji promocyjnych lub są składane w okresach przedświątecznych.
2. Minimalne, możliwe do zrealizowania zamówienie, musi być na kwotę wyższą niż 10 pln.
3. Serwis www.magicznakartka.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
4. Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie formularza zamówienia znajdującego się na stronach serwisu i przesłanie go do www.magicznakartka.pl poprzez zatwierdzenie. Poprawnie złożone zamówienie definiuje następujące kwestie:
a. co najmniej jedną pozycję określonego produktu wraz z ceną
b. dane kontaktowe i adresowe: zamawiającego, odbiorcy i płatnika
c. koszty transportu
d. sposób płatności
5. Sklep oferuje zniżki uzależnione od sumy wartości zamówionych towarów w pojedynczym zamówieniu:
>> zakupy za kwotę powyżej 100zł - 2%
>> zakupy za kwotę powyżej 200zł - 5%
>> zakupy za kwotę powyżej 500 zł - 10%
>> zakupy za kwotę powyżej 750 zł - 20%
PRODUKTY OBJĘTE PROMOCJĄ NIE SĄ UWZGLĘDNIANE W ZNIŻKACH OD KWOTY ZAKUPU!
Zniżki mogą nie obowiązywać w czasie trwania innych promocji w sklepie.
 
III. Potwierdzenie i weryfikacja zakupu
 
1. Poprawnie złożone zamówienie potwierdzane jest za pomocą automatycznej wiadomości wysyłanej na adres e-mail klienta.
2. W przeciągu kilku godzin od momentu potwierdzenia złożenia zamówienia przeprowadzana jest jego wewnętrzna weryfikacja.
3. Zamówienia, z formą opłaty - przelew, nie opłacone w ciągu 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia zostaną automatycznie anulowane.
4. Zamówienia są realizowane według kolejności zgłoszeń.
5. Zamówienia z ODBIOREM OSOBISTYM klient może odebrać pod wskazanym adresem PO OTRZYMANIU WIADOMOŚCI E-MAIL O GOTOWOŚCI ZAMÓWIENIA
6. Klient może zrezygnować z zamówienia telefonicznie pod numerem wskazanym w danych adresowych firmy, lub za pośrednictwem poczty internetowej.
 
IV. Dostarczanie zamówionych produktów
 
1. Przy każdym towarze podany jest jego status dostępności.
2. Koszt wysyłki jest uzależniony od wagi i objętości towarów. System sam wylicza wartość przesyłki.
3. Zamówienia >>za pobraniem<< nie są realizowane.
4. Zamówienia opiewające na kwotę niższą niż 10zł, nie będą realizowane.
5. Serwis www.magicznakartka.pl może w ramach promocji zawiesić pobieranie opłaty za doręczenie, umieszczając stosowną informację o tym na swoich stronach.
6. Sklep nie ponosi odpowiedzialności w przypadku podania błędnych danych adresowych w formularzu zamówienia. Ponowne wysłanie paczki jest możliwe po uiszczeniu powtórnej wpłaty za koszty wysyłki oraz opłaceniu kosztów zwrotu przesyłki.
 
V. Płatności
 
1. Serwis www.magicznakartka.pl proponuje swoim Klientom następujące formy płatności:
a. Przelewem - na konto w formie przedpłaty dla zamówień o wartości powyżej 10 zł (w tytule przelewu proszę umieścić nr zamówienia)
b. Poprzez system Przelewy24 (przelewy elektroniczne / karta)
c. Płatność kartą kredytową / przelew elektroniczny poprzez system PayPal
 
VI. Gwarancja i rękojmia / Reklamacje i zwroty towarów

1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827)Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.
2. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.:
   - wiadomością e-mail, na adres: sklep@magicznakartka.pl
   - w formie pisemnej, na adres: ul. Plebiscytowa 8/3, 40-035 Katowice
3. Sprzedający niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail.
4. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem:
   - dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru
     innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego oraz
   - bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru),
   - kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te
     nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą.
5. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
  a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  e) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  f) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  g) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  h) zawartej w drodze aukcji publicznej;
  i) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
6. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany zwrócić towar Sprzedającemu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sprzedawcę, przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sprzedającego w stanie nie zniszczonym.
8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
9. Sprzedający, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
10. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
11. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
12. W przypadku niezgodności towaru z umową, reklamowany towar wraz z pismem określającym niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na adres sklepu. W przypadku uzasadnionej reklamacji firma zwróci koszt przesyłki.
13. Towar przyjęty do reklamacji zostaje wymieniony na identyczny lub inny uzgodniony z Klientem. Sklep ponosi koszty przesłania do Klienta wymienionego towaru.
14. Reklamowany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim paragonem/fakturą.
15. Należność za reklamowany towar zobowiązujemy się przelać na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym na podany adres w przeciągu maksymalnie 7 dni roboczych od daty otrzymania zwróconego towaru.

Przejdź do strony głównej
. . . : : : Oprogramowanie sklepu shopgold.pl . . . (c) copyright 2015 - magicznakartka.pl : : : . . .